Kariéra v Pol-Skone

Pridajte sa k nám do nášho skvelého tímu.

Technický manažér

Technický manažér na predaj okien a dverí by mal mať za úlohu zaisťovať kompletné technické riešenie predaja okien a dverí.

To zahŕňa predovšetkým technické poradenstvo zákazníkom , ktorí sa rozhodujú o kúpe okien a dverí, a to ako v obchodnom procese, tak po jeho ukončení.

Mal by tiež zodpovedať za technickú podporu predaja okien a dverí, čo zahŕňa napríklad zabezpečovanie technickej dokumentácie , výpočtov a projektovej dokumentácie pre jednotlivé projekty.

Technický manažér by mal spolupracovať s obchodným tímom a zákazníkmi pri riešení technických problémov a otázok týkajúcich sa predaja okien a dverí.

Technický manažér by mal byť zodpovedný aj za riadenie a koordináciu montážnych prác okien a dverí. Mal by zabezpečiť, aby montáž prebiehala v súlade s technickými požiadavkami a predpismi, a že je kvalitne a riadne vykonaná.

Ďalej by mal technický manažér zodpovedať za riadenie a výber montážnych tímov , za riešenie technických problémov pri montáži, a za kontrolu kvality vykonanej montáže . Mal by tiež spolupracovať s obchodným tímom pri príprave ponúk a cenových kalkulácií montážnych prác.

Čo o nás hovoria zamestnanci?

Stalo sa niekedy u Vášho zamestnávateľa, že sa výplata oneskorila? Mne sa to za 10 rokov pôsobenia v POL-SKONE nikdy nestalo! Čo si medzi sebou povieme a sľúbime, tak to platí. A ešte je tu k tomu aj fajn kolektív. Jeho utužovanie podporuje vedenie spoločnosti množstvom mimopracovných akcií ( firemný ples, Vianočné besiedky, skladové párty,…)

Radim Kuštan

POL-SKONE nie je len miestom zamestnania, ale je to pre mňa taká druhá rodina. Tím ľudí tu ide na rovnakej vlne a vždy je tu niekto, kto vám kryje chrbát a so všetkým rád pomôže. Veľmi si tu vážim možnosti samostatnej práce a sebarealizácie.

Tešiť sa do práce nie je v dnešnej dobe samozrejmosťou... je to dar.

Karel Vokoun

Rodinná firma, ktorá si zakladá na osobnom prístupe k zamestnancom. Náplň práce, ktorá ma baví. Pravidelné školenia, porady a firemné akcie. Výplata vždy včas. Možnosť home-office. Káva na pracovisku. Počas posledných dvoch rokov, veľké personálne zmeny, ktoré boli na prospech vo vzťahoch na pracovisku. Ústretosť pri potrebe nečakaného voľna a riešení súkr. záležitosťou.

Kateřina Nováková

Máte záujem o túto pozíciu? Napíšte nám.

Späť na výpis všetkých pozícií